Sunday, July 20, 2008

Explorace Co 2008




Brain of Explorace 2008

Waaa...amatla penat xhengat dunia..start kul730 smpai r kul1.. ktorg wt kat Taman Tasik Sh Alam..ya ampun!bapak r besar checkpoint merate2 bai!..wpn aku committe aka fasilitator..tp penat ya amat mcm aku yg main..ceh..kesian gk r budak2 group aku..ade yg kene simbah ngan air tasik yg busuk nk mti..kne minum air halia..kne mkn bawang putih..fuu!..tp mmg besh r..wpn pnt tp hamper bapak besar..group aku dpt 3rd je..xpela..pnting menang gk..huhu b4 balik our lecturer Puan Mimie smpat gk datang bg hmper2 bagak ni kt group yg menang..yg paling besh time kemas..haha sempat gk r aku simbah air halia yg lebih2 2 kt mn2 yg annoyingkn..haha cume xdpt nk baling tepung ngan telur je..sbb arvin dah baling kt budak lain dulu..so far mmg besh+pnt+puas ati..huhu

With my group (3rd place)

0 comments: