Sunday, November 16, 2008

Life!LiFe!




Long time tak post pe2..maklumlah idup makin ari makin rumit:)..tapi yg besh aku dah start biznez jual fud time lunch & dinner:)..

Agak lama jugak aku tak memasak & dapat order..tak macam zaman tunggu result SPM dulu..kitchen Temana kat Malaysian Petroleum Club(MPC),KLCC tu lar tempat aku berasapkan dapur..macam nak mati kelam kabut siapkan order..lagi2 dinner..macam kenduri..nasib baik ala- carte malay & western..senang ckit..kalo lauk2 parah gak..haha maklumlah aku tak pandai masak lauk2 ni..tapi tu kerja..yg ni saje2:)..so feelingz tu beze..yg paling penting fulus kt tangan..haha

Baru start last week..1st fud yg aku jual last week nasi ayam lemon utk lunch & cheesecake..memang dapat sambutan..dinner plak aku jual kueh tiaw & nsi greng mcam2 rase:)..ikutkn kalo kt msia memang aku jual evryday tp kt cni agak susah..dgn buku yg prlu aku ngadap & aktiviti2 lain..so aku juz b'biznez ahad je:)..


Diz week aku jual nasi lemak,kueh tiaw & meehun greng..so far sambutan masih laku lar jugak..komen +ve memang menggalakkan..thanx lotz2 kt member2 aku yg jd partner..afif,ima & ct..haha tanpa korang tak bjalan biznez ni..kat pemakan2 thanx lotz coz membeli & hope korang suka..mane yg tak sedap tu maaflah ye..hehehe



Next week dinner je aku jual fud coz siang ade kumosc games 2008 anjuran UMNO Moscow kt zal..

2 comments:

AABAA said...

aku sgt geli mlihat gambar yg 1st itu...

Anonymous said...

cheesecake.. yummmmmy! i loveeeee cheesecakes :)