Thursday, January 22, 2009

MisHinG eVryThinG!!








Long time aku tk post life aku kat sini..winter break pn dah start..dh lame bg groupmate aku tp baru bg aku coz lambat settle..huhu

Holiday and not goin anywhere like hell to be in Moscow..pe nk wt..plan nk pegi Egypt cancel plak..kapiaq zionis kaco plan aku..nak pegi London mcam rushing sgt..so stay jela nampaknye..truskan lar hobi aku shopping..lagi2 tgh superb sale neh..

Fuuhh!..all stuffz kt cni mostly differ lar from Mesia..lg2 fashion and style diorg..kalo kt Mesia 2 dri OU-->Curve-->Sg Wang-->BB-->KLCC-->Times-->Gardens-->Mid-->Sunway-->SACC..same je..variasi tu mmang xde..asyik2 bju yg same gk aku tengok..



Tapi kat sini..dri merata tempat aku pegi mmang tlampau banyak choice..sampai price pun differ stiap tempat..da'z only fashion here yg heaven dr Mesia..but FUD..oohh damn..babi pn leh hilunk appetite makan coz xde pe yg besh..haha

Aku mish gler kt Msian FUD..kalo dl stiap malam merata aku pegi..kt Sh Alam je sume sksyen aku dh explore..dri nasi ayam kt sksyen 9 ngan kt unihell..kueh tiaw kt sksyen 7 ngan Taman Bunga Raya..nasi lemak kaw2 kt sksyen 13..roti canai wangi lg lembut kt sksyen 17..huuuu!!!..kt Subang Asian cafe mmg tempat lepak aku..kt Kelana Jaya..William r besh!..mee mamak je +++ scallopz..udang galah..ngan mee yg tinggi bukit same ngan rm10++..pueh ati!..dh lar time 2 member pun sekepala..kuat makan plak 2..lg2 yg gler bola..Hakim mmang tmpat ktorg lepak..pling dekat pun g Rafi jela..huhu..

Uptown Damansara mmg besh..lg2 malam minggu..tempat shisha ++ tgk orang main2 api dalam mulut..huhu..Uptown Cheras awekz mmang hawt2 and ramai..tp Uptown yg paling penat aku g kt Gombak..lelong2!Nike rm10!ori 2 bai!dari kilang..mne nak dapat kalo x kat situ..

Debat...aaaa!!rindu gler kawan2 debat aku..zet,ibnu,safwan blurr ++++ bdk2 MMU,UKM,UM,USM,UPNM ++++ yg kepala masing2 heck and non-stop bcakap..haha rindu gler kt korang!!..aku ingat lagi main kad kt mamak pe ntah time debat kt USM..dri 9 mlm sampai 5 pagi bru berambus..hahaha..pegi UMS plak wpun banyak prob ngan management Kolej aku sampai gado2 tp kepuasan ttap ade..pegi Sabah dgn geram tp balik muka happy..maklumlah menang ngan UPM yg status agk HIGH..hahaha..kt debat Integriti aku jd BADBOY..huuuu!..sbb aku tlampau over sinis+heck..time aku debat je full bilik persidangan..asal aku bangun izin laluan je sume penonton gelak..time aku cakap pn diorg gelak..hahaha..bangge pn ade..








Exist of SOC mengajar aku banyak bende..dri wat fashion show yg HECK sampai kem pn yg HECK but not debate yg HECK but MEMORY..maklumlah..banyak kepala banyak akal..kt MSU plak ngan management yg superb speechless nk cakap..2 xmasuk hal MARA lagi..hahaha sampai aku pun leh rapat ngan "orang2"..

Tapi 2 sume dl!!..now aku kt Moscow..meneruskan life medic student..merindui sume benda yg aku penah wt dl..

2 comments:

Anonymous said...

cedey gilaa bace niii. rindu jugak esp. matric la. huuhuu. apekah. tp mcm some people dh brubah. so tu yg tak best tu. hoho pape pn nnt plan reunion. when everyone's in malaysia ya :D

Jimms said...

ekeke~ok memes..