Tuesday, September 30, 2008

Huh!!Russian!!Bwuekk!!

Russian memang menyusahkan hidup aku..hahaha korang tengok r buku aku tu..punya r rajin aku buat..lecturer russian language aku dgn senang hati je tnpe menggerakkan banyak otot tangan..zaaaaappp je kerja aku..huuuu hot tu!:)..penat2 buat die boleh cakap "mnoga problemo..no kharasho"..cez..tak pasal2 aku kena buat balik 2 kali..aaaaa!!!memang betoii r patom(nama feymes lecturer ni coz suka cakap patom or later)..pstu boleh r plak bile time die suruh aku bace..aku bace dgn nada yg betul die boleh cakap "no question"..alasan coz bacaan aku macam tanya soalan..hahaha baca nak kne ikut lidah die je..kalo lidah tak terjelir kluar ikut die selagi tu r salah..kne follow je..huuiih!!letih den..dah claz 2jam lebih..blaja bahasa je..if anatomy ke..chem ke..boleh masuk kepala lagi..ni macam nak hentak2 kepala je kat meja(gimik je)..:)

0 comments: