Sunday, September 28, 2008

Raya + Claz!!


Fuuh~penat balik dr open puase kat embassy tak hilang lagi nih:)..jam dah pukul 1.11 pagi..maklumlah kn..dapat makan nasi ayam..tu yg sental abiz tu..haha sampai tapau:>..

But diz time agak kureng r nasi ayam kalo nk dbandingkan dgn kari and ayam msk merah last 2weekz oso kat embassy..ramai jugak r yang datang..plus aku jumpa balik hafiz epsilon yg baru je sampai last 5dayz..haha and bertambah gemok..ceh:)..faiq gamma cam biase r gaya skema..maklumla kn..dah senior gitu..wpun sme batch dgn aku time kat saser dl..yg aku xnampak hari ni afiq beta..mungkin jauh..tu yang tak dapat datang kot..

Cuaca pun memang makin berkurang suhu..hari ni kalo tak silap aku juz 4'c je..ade gak yang cakap snow nak turun..tapi hujan yg turun plak:>..

So claz aku pun dah start monday ari tu..ya ampun!..memang btol r pe yg senior2 bagitau..lecturer2 russian ni ade lemak trsndiri tu..haa~ claz yg besh aku rs biology..mr igor..pandai cakap BM tu..tapi style dia cakap cam semput pun ada and non-stop..ada je soalan nak ditanya..lagipun dia ni germany..and speaking pun not bad..lecturer russian lain..brhabuk!..head jadi heart..main sebut je..haha philosophy agak ok..latin mak aiih..memang poyo and aku rasa macam tengah mimpi je coz boring giler..pastu lecturernya peka..huhu bkn pekak..cakap sikit je dah sound cakap talkative..ceh


Lecturer anatomy:)..cakap owang putih malu2 kucing bai!..speaking russian macam cakap dalam dewan..yg paling takleh blah lecturer russian language aku..adoooyyaii!!..dah lar garang..cakap english pun susah and tak abiz2 cakap patum2..mksudnye later..bagi kerja pun banyak..macam dah takde esok..lecturer fizik lagi hangau..2jam memang jantung bergetar je and mengantuk..ajar ntah pe2 terus suruh jawab soalan kat depan..huu berpeluh tu..haha tapi garang..girls claz aku bising terus dia jerit "dont speak!!"..senyap sume..


Subjek2 lain macam Pt (PJK kat msia) and lecturer yang lain agak ok r walaupun menyakitkan ati gak ngan rushki diorang..haha for now aku follow je..coz tak tau fully speaking rushki lg..dah power nanti..ngeh3

0 comments: