Sunday, October 26, 2008

Api!!api!!..


Ceh..aku ingatkan tbakar satu bangunan..rupenye satu bilik je..ribut cam kne tsunami..bomba yg datang plak macam 10 bangunan yg tbakar..

Tak silap aku lar..23 okt da day (padahal date dah ade kat pic tu)..aku baru je balik dari ashan..baru pas mandi & tak leh bla baru je letak kuali kt stove..jiran aku dah huru-hara macam highland towers nk runtuh lagi skali.."bro!aku tak mau mati bro!"..haha..yg sorang lagi kelam kabut cari wallet..maklumlah ade 10 juta kot dalam wallet tu..aku perli je.."asal tak angkut je luggage terus g airport macha?!"..huhu..

Tapi yg kesiannya bilik member aku kot yg tbakar..bilik kavita..suis punya pasal kalo tak silap aku lar..habis hitam satu bilik..nasib baik die tak terbakar..kalo tbakar agaknye CSI pun tak tau anak sapa lar ni kn..haha (moral : pakai lar fare & lovely)..

0 comments: