Tuesday, February 3, 2009

пролом зимы снаружи идет везде


ekekeke..winter break without goin anywhere..

dok lepak dpn laptop..komen-mengomen org..bloggin..maen asap..melangok tengok muvie..

jalan-jalan turun naik menyemak kat bilik org..hehe

shopping..mcam dah xde pe je yg besh aku tengok..wpun sale tahap dewa teragung..

menunggu perempuanku pulang ke volgina..

makan x makan..alih-alih maggi tom yam & kari jugak aku santap..nk masak??..ekekeke..sampai fries aku terkulai-kulai layu..beras berguni-guni (padahal besar cawan milo aku je) xguna..roti sampai dah jadi tempat tanaman cendawan yg segar-bugar..kehkehkeh..yang aku melantak air sampai 5-6 kali masuk toi toi..cehh..

clubbin..maleh nau nk bangun neh..lagi-lagi suhu kat cini takat membunuh sesape je..kecuali mereka-mereka yg berlipid tebal..sampai yg berlipid tu pegi main ski time malam kat golky park..ekeke adooiyai..tapi yg xbesh asal aku pegi je club tu mesti kosong..mungkin penghormatan kedatangan aku kot(padahal xde kaitan pon)..

menjaga orkie & greenie aku di bilik jela..pe aku merepek da..

sepanjang cuti..aku membayangkan ada rafi..kayu nasi kandar..hakim..MNZ..Darul Ehsan..Ali Maju depan mate aku..tapi tidak plak..yg ade кафе города..хлеб с цыпленком..cehh..merepek lagi..

2 comments:

Anonymous said...

ces!!!
asal aq teselit skali nie..

Jimms said...

hahaha~alamak tselit r plak..ekeke